Forum www.teenclosets.fora.pl Strona Główna www.teenclosets.fora.pl
Forum szafiarskie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

R E G U L A M I N

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.teenclosets.fora.pl Strona Główna -> Info
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
annac
Administrator



Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:51, 17 Cze 2010    Temat postu: R E G U L A M I N

Regulamin forum:

§1
Słownik forumowicza:

•administrator - właściciel forum, osoba za nie w pełni odpowiedzialna.
•moderator - osoba odpowiedzialna za porządek na forum i oceniająca jakość wątków, które może usuwać, jeśli te tylko nie będą zgodne z regulaminem. Do jej obowiązków nie należy udzielanie się i pomaganie innym użytkownikom,
•użytkownik (także user) - osoba, która zarejestrowała się na forum. Ma ona prawo do kulturalnego wyrażania swoich opinii, wymieniania zdań z innymi użytkownikami, dodawania ankiet, głosowania w ankietach, dodawania załączników,
•ranga - stopień, określający uprawnienia użytkownika na forum. Poszczególne rangi nadawane są wyłącznie przez administratora
•profil - w profilu znajdują się wszystkie ustawienia danego użytkownika. Każdy user m-forum.pl może dowolnie edytować swoje dane, znajdujące się właśnie w profilu. Główne informacje tam zawarte, to: e-mail kontaktowy, hasło, miejsce zamieszkania, dane komunikatorów, format daty, strefa czasowa etc.,
•awatar (emblemat) - obrazek wyświetlany na forum pod nazwą użytkownika, który może sobie ustawić każdy user, wchodząc w swój profil. Są dwie możliwości dodania emblematu: wybranie obrazka ze swojego komputera oraz podanie adresu do grafiki znajdującej się na innym serwerze. Maksymalny rozmiar emblematu to 80x80px, waga maksymalna to 6KB,
•podpis - tekst, który może zostać ustawiony przez każdego użytkownika w profilu. Wyświetla się on pod każdym postem danego użytkownika. W podpisie można wykorzystać 255 znaków. Zabronione jest w nim wypisywanie wulgaryzmów oraz nachalne spamowanie,
•Prywatna wiadomość (skróty: PW, lub też PM) - wiadomość, którą może wysłać każdy użytkownik bezpośrednio do innego użytkownika. Wiadomość ta nie jest widoczna publicznie na forum,
•temat - nazwa rozpoczętego wątku,
•post - pojedyncza wiadomość wysyłana przez użytkownika,
•FAQ (Frequently Asked Questions) - czyli podstrona zawierająca najczęściej zadawane pytania odnośnie korzystania z forum,
•zakaz pisania - jak sama nazwa wskazuje, zakaz udzielania się na forum, który danemu użytkownikowi może przyznać tymczasowo administrator lub moderator, jeśli uzna, że dany user notorycznie łamie regulamin,
•ban - zakaz wstępu na forum, nakładany na danego użytkownika po ewidentnym złamaniu regulaminu, bądź też po otrzymaniu trzech ostrzeżeń. Może zostać nadany na nazwę użytkownika, IP oraz adres e-mail.

§2
Zasady ogólne:

Forum to przede wszystkim miejsce rozmów, spotkań i wymiany poglądów - każdy może mieć inne, wiec uszanuj to. Możliwość pisania na forum mają tylko osoby zarejestrowane. Aby móc pisać, należy się zarejestrować. Podczas rejestracji należy podać nick, który nie może być wulgarny, nie może też być adresem do strony www oraz nie może mieć mniej niż 3 litery. Podczas rejestracji podaje się również adres e-mail, który jest widoczny tylko dla administratorów oraz hasło zakodowane w jednostronnie - niedostępne dla nikogo. W razie zapomnienia hasła należy kliknąć w "Zapomniałem hasło", wtedy na e-mail zostaną wysłane informacje, jak należy postępować, aby je odzyskać. Profil użytkownika jest miejscem na podanie prawdziwych danych. W polach komunikatorów i miejsc zamieszkania podaje się prawdziwe numery oraz nazwy miast.

§3
Zasady udzielania się na forum:

1. Na forum obowiązuje równouprawnienie.
2. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, z którego będzie pisał posty. Jeśli zapomnisz hasła - skorzystaj z opcji "zapomniałem hasła".
3. Wszelkie problemy techniczne związane z działaniem forum należy zgłaszać do administratora/moderatorów. Wcześniej jednak należy upewnić się, czy ten problem jest wart uwagi.
4. Wszelakie sprawy prywatne należy rozwiązywać za pośrednictwem prywatnych wiadomości.
5. Na forum zabrania się umieszczania treści zabronionych przez prawo.
6. Spamowanie na forum jest zabronione.
7. Plusy (pochwały) są dobrowolnym wyrazem naszej wdzięczności za pomoc. Nie należy się ich domagać.
8. Użytkownik rejestrując się wyraża zgodę na otrzymywanie korespondencji e-mail.
9. Mimo równouprawnienia, ekipa forum jest tutaj autorytetem. Nie należy notorycznie podważać ich decyzji, ani też prowokować bezsensownych wymian zdań, które i tak nie doprowadzą do kompromisu.
10. Prawo do zmiany nicków mają wyłącznie osoby, które logicznie uzasadnią swoją prośbę. Nie będą uwzględniane uzasadnienia w stylu "nazwa mi się znudziła".

§4
Pisanie postów:

1. Jeśli nie masz nic konkretnego do przekazania innym użytkownikom, to po prostu nie pisz nic.
2. Zawsze staraj się trzymać głównego wątku tematu, tzw. offtop nie jest mile widziany.
3. Tematy należy umieszczać w odpowiednich kategoriach, więc przed napisaniem jakiegoś wątku zalecane jest przeczytanie podpisów pod wszystkimi kategoriami.
4. Nazwy pisanych przez nas tematów powinny odzwierciedlać treść postu. Nazywanie tematów w sposób niesprecyzowany jest niedozwolone. Poprawne nazywanie tematów ułatwia innym użytkownikom poruszanie się na forum i w pewnym stopniu zapobiega dublowaniu się tematów.
5. Zabrania się używania w postach setek znaków zapytania, znaków specjalnych oraz nadmiernej ilości emotikon. Niemile widziane jest pisanie wielkimi literami, gdyż nikt nie lubi jak się na niego krzyczy. Nieuzasadnione powiększanie, kolorowanie, pogrubianie czcionki również zalicza się do zjawisk sprzecznych z regulaminem.
6. Posty należy pisać w sposób jasny i zrozumiały.
7. Nie wolno pisać postów pod postem. W celu dodania czegoś do swojej wiadomości należy użyć edycji [klikając w ikonkę edytuj].
8. Błędy ortograficzne, stylistyczne oraz duża ilość litrówek nie będą tolerowane. Jeśli zauważyłeś w swoim poście błąd, kliknij w ikonkę edytuj i popraw go. Cześć słów znajduje się pod filtrem, więc po napisaniu posta orty zaznaczane są na czerwono. W takich przypadkach również należy edytować swojego posta.
9. Forum popiera akcję Bykom-Stop, więc nie należy posługiwać się tutaj powszechnie używanymi slangami typu: ju.sh, t.esh, shaloOona NaStoOooLaAtkHhaa. Obcojęzycznych, niezrozumiałych dla ogółu zwrotów, należy także unikać.
10. Do postów można dołączać załączniki o różnych rozszerzeniach. Zaleca się jednak, aby wklejając zdjęcia, korzystać z darmowych hostingów obrazków typu imageshack.

§5
Ogólnie o regulaminie:

1. Każdy użytkownik udzielający się na forum powinien znać regulamin.
2. Nieprzestrzeganie regulaminu będzie karane ostrzeżeniami, zakazem pisania, bądź też banem. Po otrzymaniu trzech ostrzeżeń, użytkownik zostaje zbanowany.
3. Ekipa forum ma prawo do edycji, przenoszenia i usuwania postów użytkowników bez konieczności tłumaczenia się z podjętych przez siebie decyzji.
4. Rejestracja na forum wiąże się z wyrażeniem zgody na otrzymywanie mailem informacji promocyjnych. Opcję otrzymywania korespondencji w ten sposób można wyłączyć w profilu.

Pamiętaj: Wujek Google to przyjaciel każdego internauty. Wink

Jeśli czegoś nie można znaleźć w Google, to znaczy, że to po prostu nie istnieje - Bill Gates.


Rejestrując się na forum teenclosets akceptujesz powyższy regulamin


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez annac dnia Sob 13:47, 07 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.teenclosets.fora.pl Strona Główna -> Info Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin